Általános tudnivalók

A kiválasztott emlékékszerhez a hamvakat postai úton vagy személyesen Tatabányán lehet átadni a készítés előtt.
Amennyiben a hamvasztás még nem történt meg, érdemes jelezni a szolgáltatónál az igényt, hogy egy kis mennyiséget őrizzenek meg erre a célra. Ezt gondosan, jól zárható kis tárolóban érdemes később eljuttatni hozzám.
Van lehetőség már lezárt urnából is kiemelni a kívánt hamvakat, ebben az esetben viszont szükség lesz a szolgáltató segítségére. Az urnákat speciális módon zárják és azt szakszerűen csak a temetkezési szolgáltató tudja nyitni és zárni.

A megrendelés menete

A rendelés menete egyeztetéssel indul, segítek kiválasztani a kívánt ékszert vagy emléktárgyat, a kiválasztás után pedig konkrét árat tudok kalkulálni az árlista alapján. Elfogadott árajánlat esetén egy előleg utalásával indul a megrendelés.
Az utaláshoz szükséges adatok:
Ribai-Földi Alexandra
Erste bank: 11991119-80780449
Az előlegről készült számlát elektronikus úton küldöm a megadott e-mail címre.
Ha beérkezett az utalás, kiállítok egy Megrendelés visszaigazolást, melyhez az alábbi adatokra van szükségem: név, cím, telefonszám, e-mail cím.
A Megrendelés visszaigazolásban található címre kérem a minta postázását.
Ha beérkezett a minta, beütemezem az elkészítést és jelzem a határidőt, ameddig az ékszer biztosan elkészül.
Az elkészült emléktárgyakról minden esetben fotót küldök és a végszámla kiállítása ezután történik meg. A végösszeg beérkezése után indítom a szállítást.